Køb allerede julegaverne nu – alle ordrer kan returneres indtil d. 31. januar

Fri fragt på ordrer over 499 kr. - ellers 29 kr. Vi pakker og sender 365 dage om året +6.000 anmeldelser på Trustpilot

Handelsbetingelser for dit køb hos de3bedste.dk

HANDELSBETINGELSER

Er der noget, du er i tvivl om, er du altid meget velkommen til at:

Ringe på 82304099 eller
Send os en mail på salg@de3bedste.dk

1. Registrering af dine persondata

Når du køber din første vare hos de3bedste, bliver du registreret som bruger på siden. Vi registrerer flg. personlige oplysninger: navn, adresse, telefonnummer og e-mail.

Personoplysninger registreres med det formål at kunne levere varen til dig samt senere give dig mulighed for selv at følge dine køb hos de3bedste.

Dine oplysningerne vil ikke blive videregivet til tredjemand, og du har altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen, ligesom du selv har ret til indsigt i samtlige oplysninger, vi har registreret om dig. Vi videregiver din e-mailadresse til Trustpilot, så du kan modtage link til anmeldelse af dit køb hos os.

Henvendelser i forbindelse med din brugerregistrering og persondataloven bedes rettet til de3bedste på 82304099 eller ved at sende os en mail på salg@de3bedste.dk

Den dataansvarlige på de3bedste.dk er Jesper Trude Larsen.

 

2. Bekræftelse af ordren

Når du har afgivet en bestilling hos de3bedste, vil vores system automatisk sende dig en mail, hvoraf det fremgår, hvilke produkter, du har bestilt. Vi anbefaler, at du gemmer eller printer mailen.

3. Hvis du vil annullere en ordre

Ordrer, der endnu ikke er afsendt fra de3bedste, kan annulleres ved at kontakte os på salg@de3bedste.dk eller på telefonnummer 82304099.

Er varerne allerede afsendt af de3bedste, har du mulighed for at benytte din 30 dages fortrydelsesret. Se nærmere under punkt 8.

Hvis du nægter modtagelse af en vare, er det vigtigt, at du samtidig giver kundeservice besked, så vi kan følge op på dette og sikre, at du får refunderet dine penge.

4. Priser

Alle priser er i danske kroner og inklusive 25 % moms, med mindre andet er angivet. Priserne gælder kun for ordrer til levering i Danmark på brofaste eller landfaste øer og omfatter derfor ikke Grønland og Færøerne. Levering til ikke-brofaste øer kan arrangeres mod et tillæg på DKK 499,00. Kontakt salg@de3bedste.dk for yderligere information. Der må påregnes en ekstra leveringsdag for leveringer til ikke-brofaste øer.

Alle vores priser er dagspriser og opdateres løbende.

Den pris, du ser på hjemmesiden, er ift. hvidevarer med levering til kantsten og inkluderer ikke øvrige ydelser som eksempelvis op-/indbæring, montering og bortskaffelse af udtjent produkt.
Prisen du ser på andre varer end hvidevarer vil, hvis ordrebeløb er mindre end 499 kr. kun koste fra 29 kr. i fragt til DAO afhentningssted eller 35 kr til Post Nord afhentningssted, andre ydelser kan også vælges ved checkout. Er dit ordrebeløb på over 499,- tilbyder vi gratis levering af andet end hvidevarer med DAO til afhentningssted, som du selv vælger ved checkout. Hvidevarer og tungere enheder vil bliver leveret med fragtfirmaer, såsom SKANLOG, Danske Fragtmænd, DSV eller lignende.  

5. Betaling

Betaling for bestilte varer kan ske online ved brug af følgende betalingskort/metode: Dankort/VISA-Dankort, Mastercard, Maestro, VISA Electron, American Express, JCB, MOBILEPAY og eDankort.
De3bedste trækker pengene på det kort som er brugt ved købet når varen afsendes til dig.

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer, og herefter falder den rente-og gebyrfrie månedsydelse hver den 20. i måneden. PBS betaling koster 39 kr. pr. trækning, såfremt du ikke selv overføre månedsydelsen.

Aftalen om betaling hos ViaBill bortfalder, når et køb fortrydes, jf. forbrugeraftalelovens § 26. For fuldstændig information om ViaBills vilkår og betingelser for køb, klik her: www.ViaBill.com/kredit

ViaBill gennemgår og vurderer oplysningerne angivet af forbrugeren, og ved berettigede anledninger udveksler ViaBill oplysningerne med andre kreditoplysningsbureauer (kreditcheck). Hvis resultatet af kreditchecket ikke er tilfredsstillende, kan ViaBill nægte kunden at benytte denne betalingsform og henvise til andre betalingsformer. ViaBill finansierer køb op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. Dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med databeskyttelsesloven (persondataloven) og videregives ikke til tredjemand med henblik på marketingsformål.  For yderligere information om ViaBill besøg www.ViaBill.com. Her kan du også læse mere om ViaBills beskyttelse af personoplysninger.

6. Levering og montering

Service ydelse

Pris kroner

Levering til kantsten

0,-

Levering inkl. opbæring

199,-

Levering med montering og evt. opbæring

699,-

Levering med montering evt. opbæring og bortskaffelse

999,-

Levering inkl. opbæring -Amerikanerskab

999,-

Forgæves kørsel (genlevering)

399,-

Når du bestiller varer hos de3bedste, skal du vælge, om du vil have varen leveret uden montering, leveret med opbæring eller leveret med montering. og evt. bortskaffelse af gammel.

Alle små el-apparater og andre småvarer leveres med DAO eller Post Nord. Varer kan også afhentes hos de3bedste. 
Ved modtagelse anbefaler vi, at emballagen kontrolleres grundigt, så evt. fragtskader opdages allerede ved levering. Hvis varens emballage er skadet ved modtagelse, anbefaler vi, at du noterer dette på fragtbrevet, når du kvitterer for modtagelsen. Dog bør du nægte modtagelse af varen, såfremt selve varen er tydeligt skadet ved levering. Derefter bedes du omgående kontakte os på - salg@de3bedste.dk eller på tlf. 82304099.

Opdager du, at varen ikke er i orden ved modtagelse, eller hvis du ved åbning opdager skjulte skader på varen (hvor der ikke har været synlige tegn på emballagen), så bedes du kontakte os på - salg@de3bedste.dk eller på tlf. 82304099 hurtigst muligt og inden for rimelig tid. Vi anbefaler, at der reklameres over skjulte skader, som opdages efter udpakning, senest førstkommende hverdag før kl. 12:00, da dette letter bevisbyrden overfor transportøren væsentligt. 

For at dokumentere skadens omfang, bedes du være behjælpelig med at tage billeder af både varen og emballagen. Ligeledes bør al emballage gemmes som dokumentation for, at der har været en transportskade eller en skjult skade.
Når vi modtager din reklamation, kontakter vi dig inden for 24 timer for at aftale det videre forløb. Vi bestræber os på at behandle alle retmæssige reklamationer inden for 21 dage. Se i øvrigt afsnit 9 om reklamationer her
Ved skader/mangler må produktet ALDRIG tages i brug, før vi har truffet en afgørelse om, hvordan reklamationen løses.

Varen må stilles:
Hvis du ønsker det, kan det aftales, at varen stilles uden kvittering. Dette vil i så fald være på eget ansvar ved tyveri og evt. skader på produktet. Hvis dette ønskes, noteres det blot i kommentarfeltet i forbindelse med ordreafgivelsen.

Genlevering:
Hvis du ikke er hjemme, når fragtmanden kommer, tages varen/varerne med retur. Du skal herefter aftale en ny udkørsel igennem salg@de3bedste.dk eller selv sørge for afhentning på fragtcentral. Såfremt vi skal køre varen ud til dig igen, skal du selv afholde fragtomkostningerne på DKK 399 (hvidevarer).

Gratis levering til kantsten:

Ved gratis levering vil varen blive leveret ved første tilgængelige hoveddør i gadeplan. Det betyder, at bor du i en etageejendom, stilles varen på gaden udenfor. Det skal desuden være muligt at tilgå hoveddøren med sækkevogn. Ønsker du hjælp til at få varen båret op, kan du med fordel bestille levering med opbæring (se nedenfor).

Der må påregnes en leveringstid på 1-5 hverdage afhængig af det specifikke produkt og lagerstatus.

Levering inkl. opbæring:

Ved levering inkl. opbæring bærer chaufføren dit produkt ind ad hovedøren og til første tilgængelige rum. Du vil dagen før levering modtage en SMS med besked om at din ordre vil blive leveret den efterfølgende dag. På selve dagen vil du modtage en ny SMS med angivelse af et tidsinterval , som vil være mandag - fredag mellem 08.00-12.00, 10.00-14.00 eller 12.00-16.00. Du vil desuden på dagen blive kontaktet pr. telefon ca. 30 minutter før levering. Det er ikke muligt at ønske et specifikt interval, da det er afhængigt af rutens sammensætning og antal leveringer den pågældende dag.

Der må påregnes en leveringstid på 1-5 hverdage afhængig af det specifikke produkt.

Vi gør opmærksom på, at du som kunde har ansvaret for, at forholdene gør det muligt at bære den pågældende vare op. Som udgangspunkt bæres varen ikke op ad trapper og lignende indendørs i egen bolig. Hvis du er i tvivl, kontakt vores kundeservice på tlf. 82304099 eller salg@de3bedste.dk.

Levering inkl. opbæring og bortskaffelse:

Ved levering inkl. opbæring og bortskaffelse har du mulighed for at få varen båret til første tilgængelige rum i din bolig, samtidig med, at vi tager dit udtjente produkt med retur og sørger for den miljørigtige bortskaffelse.
Du skal dog selv sørge for, at det gamle produkt er afmonteret og klar til bortskaffelse i første tilgængelige rum i boligen.

Du vil dagen før levering modtage en SMS med besked om at din ordre vil blive leveret den efterfølgende dag. På selve dagen vil du modtage en ny SMS med angivelse af et tidsinterval som vil være mandag-fredag mellem 08.00-12.00, 10.00-14.00 eller 12.00-16.00. Du vil desuden på dagen blive kontaktet pr. telefon ca. 30 minutter før levering. Det er ikke muligt at ønsk et specifikt interval, da det er afhængigt af rutens sammensætning og antal leveringer den pågældende dag.

Vi gør opmærksom på, at du som kunde har ansvaret for, at forholdene gør det muligt at bære den pågældende vare op. Som udgangspunkt bæres varen ikke op ad trapper og lignende indendørs i egen bolig. Hvis du er i tvivl, kontakt vores kundeservice på tlf. 82304099 eller salg@de3bedste.dk.

Levering med montering og evt. opbæring:

Ved levering med montering inkl. opbæring vil du blive kontaktet af SKANLOG  for at aftale et tidspunkt for monteringen, som vil være i tidsrummet mandag-fredag 08.00-16.00. Ved en montering skal eventuelt udtjent produkt være afmonteret og fjernet - ellers kan du med fordel bestille vores totalservice, der inkluderer bortskaffelse. Det er dit ansvar at sikre, at alle installationer på monteringsstedet er godkendte, da det ellers ikke er muligt at montere varen. Såfremt en montering ikke er mulig pga. ikke godkendte eller klargjorte installationer, vil du ikke få refunderet beløbet for monteringen.
Du vil blive kontaktet af SKANLOG mhp. at aftale et tidspunkt for levering, som vil være mandag - fredag mellem 08.00-16.00.
Der må påregnes en leveringstid på 3-6 hverdage afhængig af det specifikke produkt og lagerstatus.

Vi gør opmærksom på, at du som kunde har ansvaret for, at forholdene gør det muligt at bære den pågældende vare op. Som udgangspunkt bæres varen ikke op ad trapper og lignende indendørs i egen bolig. Hvis du er i tvivl, kontakt vores kundeservice på tlf. 82304099 eller salg@de3bedste.dk

Levering med montering inkl. opbæring og bortskaffelse:

Ved levering med montering inkl. opbæring og bortskaffelse vil du blive kontaktet af SKANLOG for at aftale et tidspunkt for monteringen. Installatøren afmonterer det udtjente produkt og installerer det nye.
Det er dit ansvar at sikre, at alle installationer på monteringsstedet er godkendte, da det ellers ikke er muligt at montere varen. Såfremt en montering ikke er mulig pga. ikke-godkendte eller ikke-klargjorte installationer, vil du ikke få refunderet beløbet for monteringen.
Du vil blive kontaktet af SKANLOG mhp. at aftale et tidspunkt for levering, som vil være mandag - fredag mellem 08.00-16.00.
Der må påregnes en leveringstid på 3-6 hverdage afhængig af det specifikke produkt og lagerstatus.

Vi gør opmærksom på, at du som kunde har ansvaret for, at forholdene gør det muligt at bære den pågældende vare op. Som udgangspunkt bæres varen ikke op ad trapper og lignende indendørs i egen bolig. Der skal som udgangspunkt være tilgang med en automatisk sækkevogn. Hvis du er i tvivl, kontakt vores kundeservice på tlf. 82304099 eller salg@de3bedste.dk

Vi gør i øvrigt opmærksom på følgende, når du bestiller montering

Vælger du montering, skal du selv sikre, at du har lovlige installationer til el og vand. Monteringen skal kunne foretages uden udskiftning af monterede slanger, ledninger og stik. Installationen må maksimalt være 1 meter fra produktet og skal være tilgængelig.
Det er derfor en rigtig god idé at tjekke sine installationer før monteringen - specielt ved ældre installationer (ca. 10 år eller mere). Der skal blandt andet være et HPFI-relæ eller anden lovlig jordforbindelse. Er du i tvivl, kan montøren typisk være behjælpelig med en afklaring, når du kontaktes for at aftale tidspunkt for levering.

Montørerne har som udgangspunkt ikke VVS-autorisation og kan derfor ikke udføre arbejde, der ligger inden for VVS-området. Så derfor er det vigtigt, at du sikrer, at dine forhold gør det muligt for montøren at udføre den bestilte montering. Er du i tvivl, så kontakt evt. din egen VVS-leverandør eller sørg for at afdække det sammen med montøren, når du kontaktes inden montering.

Såfremt monteringen ikke kan gennemføres pga. manglende, ulovlige, defekte, ikke tilgængelige installationer eller forkerte indbygningsmål til produktet, vil du blive faktureret for en forgæves montering, pris: DKK 499,00
Følgende er generelt ikke omfattet af montering:

  • Vi tilbyder ikke montering af emhætter til fast pris.
  • Vending af låger: Vending af låger er ikke en del af monteringen.
  • Boring af huller: Generelt kan montøren ikke bore huller i inventaret. Ved montering og tilslutning af indbygningsovne og kogeplader er selve udskæringen ikke omfattet af monteringen. Fugning og limning af kogeplader er heller ikke omfattet af monteringen.
  • Ved montering af integrerbare produkter er tilpasning og montering af låger ikke inkluderet.
  • Montering af gaskomfurer og gaskogeplader. Det er et lovkrav, at installation/tilslutning af gaskomfurer og gaskogeplader skal udføres af en autoriseret gas-og vandmester. de3bedste kan derfor desværre ikke tilbyde denne ydelse.
  • Ved installering af opvaske- og vaskemaskiner skal du være opmærksom på nedenstående forbehold:
  • Montering foretages som udgangspunkt kun i gulvniveau.
  • Er varen med aquastop, skal vandhanen være hævet min. 30 cm over gulv eller skabsbund.
  • Der skal være en fungerende vandhane med kontraventil og udvendig gevindstørrelse på ½" eller ¾ " (19 eller 24mm).
  • Der skal være fast afløbsrør til vask med en diameter på 30 mm eller mere.
  • Afløbstilslutning skal foretages min 60 cm og max 90 cm over gulvet
  • Ved opvaskemaskine med aquastop skal der være et hul på 10 cm i diameter nederst på den side af skabet, der vender ind mod det rum, opvaskemaskinen skal stå i.
  • Forlængelse af slanger udover de 1½ meter er ikke en del af monteringen.
  • Det kan være nødvendigt i forbindelse med monteringen at udskifte stik til 3- eller 5-benet stik. Dette er omfattet af monteringen.
  • * Ved opbæring og bortskaffelse af Amerikanerskabe kræves der typisk 2 mand. Derfor er priserne højere end ved almindelige hvidevarer.

Vælger du opbæring eller bortskaffelse, så husk at notere målene på produktet, så du kan være sikker på, at det kan komme ind gennem din opgang, ind i din lejlighed eller frem til første tilgængelige rum i boligen. Du kan se målene på vores produkter her på hjemmesiden. Er de ikke oplyst, kontakt da kundeservice for nærmere information.

Den pris, du ser på hjemmesiden, er inkl. gratis levering til kantsten og inkluderer ikke øvrige ydelser som eksempelvis op-/indbæring, montering og bortskaffelse af udtjent produkt.

Vær venligst opmærksom på, at der ved montering af hvidevarer skal være nem adgang til monteringsstedet. Vindeltrapper, kælderskakte og andre svært tilgængelige steder kan afstedkomme en ekstra mand til håndtering af hvidevarerne, hvilket kan resultere i et ekstra gebyr .

Hvis monteringsstedet er svært tilgængeligt, bedes dette meddelt til SKANLOG ved aftale om leverings- og monteringstidspunkt.

Følgende er ikke inkluderet i en 'levering med montering' fra de3bedste:

  • de3bedste kan desværre ikke tilbyde 'levering og montering' af emhætter og emfang til fast pris.
  • de3bedste monterer ikke fronter til integrerbare opvaskemaskiner, køleskabe, frysere eller køle-/fryseskabe.
  • de3bedste kan desværre ikke tilbyde montering af gaskomfurer og gaskogeplader.

7. Reklamation

Vi følger naturligvis de gældende regler i henhold til købeloven.

Som forbruger har du to års reklamationsret fra den dag, du modtager din vare. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller et afslag i pris, alt afhængig af den konkrete situation.

Det er et krav, at du reklamerer inden for "rimelig tid" efter, at du har opdaget fejlen/manglen ved varen. Reklamerer du inden for to måneder efter, at fejlen/manglen er opdaget, anses reklamationen altid for rettidig.

Ønsker du, at reklamere over en vare, bedes du kontakte os på salg@de3bedste.dk og medsende en detaljeret fejlbeskrivelse. Angiv venligst faktura- og/eller ordrenummer for købet af den vare, som reklamationen drejer sig om. Når vi har modtaget din reklamation, kontakter vi dig inden for 24 timer for at aftale det videre forløb. Vi bestræber os på at behandle alle retmæssige reklamationer inden for 21 dage.

Ved skader/mangler må produktet ALDRIG tages i brug, før vi har truffet en afgørelse om, hvordan reklamationen løses.
Modtager du en skadet vare SKAL det anmeldes til os indenfor 24 timer efter du har modtaget produktet, ellers bortfalder vores ret til at reklamere overfor
Postnord eller DAO.


Ved returnering af en vare som følge af en reklamation betaler vi dine rimelige fragtomkostninger, såfremt skaden/manglen er dækket af reklamationsretten.

Du er selv ansvarlig for at returnere varen til vores lager.

Vær opmærksom på følgende:

Før du kontakter os, kan det være en god idé at tjekke, at apparatet er korrekt tilsluttet. Du har to års reklamationsret for bl.a. fabrikations-og materialefejl. Skulle du opdage en fejl på din vare, er det vigtigt, at du reklamerer hurtigst muligt, da det ellers kan være svært at afgøre, om problemet skyldes en oprindelig fejl, der er dækket af købelovens reklamationsret, eller om fejlen skyldes slid eller forkert anvendelse.

Viser det sig, at der er en oprindelig fejl ved varen, kan du vælge at få den repareret eller ombyttet til et tilsvarende produkt. Vi har ret til at reparere varen, hvis det er uforholdsmæssigt dyrere for os at ombytte den, og vi i øvrigt kan udføre reparationen inden for rimelig tid.

Hvis det ikke lykkes for os at reparere fejlen første gang, kan vi i nogle tilfælde have ret til at forsøge at udbedre fejlen igen. Hvis det ikke kan lade sig gøre at udbedre fejlen inden for rimelig tid, har du krav på enten at få pengene tilbage, et afslag i prisen eller at få varen ombyttet til en vare, der minder om den oprindeligt indkøbte.

Hvis det viser sig, at du selv er skyld i fejlen, eller at der ingen fejl er på varen, vil vi opkræve et rimeligt gebyr for at undersøge varen. Det er dog en forudsætning, at du personligt har fået oplysning om gebyret og dets størrelse ved undersøgelsen.

Der gælder andre salgsbetingelser, når der er givet garanti. Er der en garanti, afhænger dine rettigheder af, hvad der står i garantien. Her skal garantigiver bevise, at en fejl ikke er omfattet af garantien, derfor kan vi normalt ikke kræve undersøgelsesgebyr, når der er givet garanti. Selvom der er en garanti, har du stadig dine rettigheder efter købeloven.

Hvornår bortfalder reklamationsretten?

Reklamationsretten bortfalder, hvis det beviseligt kan påvises, at du selv er skyld i manglen/fejlen. Det kan fx være, hvis du har brugt varen forkert, eller det kan bevises, at der er blevet foretaget uautoriseret reparation. Dernæst bortfalder reklamationsretten også, hvis serienummeret er fjernet, eller hvis varen har været tilsluttet forkert eller med ukorrekt spænding/strømart.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage. Få altid en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Har du spørgsmål til reklamationsretten eller andet vedrørende handel med de3bedste, kan du kontakte os på 82304099 eller salg@de3bedste.dk

8. Fortrydelsesret

Du har som forbruger 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. 

Har du modtaget varen men fortryder købet, kan du inden for 30 dage efter modtagelse fortryde, dog bedes du kontakte os inden på salg@de3bedste.dk med besked om, at du ønske at fortryde dit køb. Du kan også valgfrit benytte standardfortrydelsesformularen

Efter din meddelelse om at du fortryder dit køb har du 14 dage til at få sendt varen retur til de3bedste. Vi behandler din henvendelse inden for 48 timer, hvorefter du modtager en returformular, der skal udfyldes og vedlægges varen ved returnering.

I henhold til forbrugeraftalelovens § 19, stk. 2, pkt. 3 skal køber selv bekoste eventuelle fragtomkostninger i forbindelse med returnering. Fragtomkostningerne ved returnering, hvis de3bedste skal arrangere returfragten, beløber det sig til DKK 399,00 (hvidevare) og DKK 99,00 kr. (små el-apparater og andre mindre varer). Drejer det sig om en hvidevare skal den stå i gadeplan, klar til afhentning. Er dette ikke tilfældet, kan der forekomme ekstra omkostninger til håndtering af varen (ud-/nedbæring - pris: DKK 199,00 pr. stk.)

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Vi overfører det endelige returbeløb til det betalingskort, der blev benyttet til at gennemføre købet senest 14 dage efter, at vi har modtaget varen.

Ved specielt fremstillede eller tilpassede varer, bortfalder fortrydelsesretten efter aftalen om køb er indgået.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Gugvej 140, 9210 Aalborg SØ
Returnerer du selv en vare, skal den altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Såfremt du har spørgsmål til reklamationsretten eller andet vedrørende handel med de3bedste, kan du kontakte os på 82304099 eller salg@de3bedste.dk

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på telefon 82304099 eller mail salg@debedste.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens vej 35

2500 Valby

www.forbrug.dk                                        

Handelsbetingelserne er senest opdateret 10/05/2017

Denne webshop bruger cookies. Ved at fortsætte med at bruge siden, godkender du vores brug af cookies. Læs mere her
x